VAD DRÖMMER DU OM

Jag vet att många vill åka utomlands nu vilket jag förstår. Jag hade inte heller tackat nej till sol och värme MEN hela min kropp skriker efter den svenska sommaren och allt med den. Så fort det blir lite varmt öppnar jag alltid alla fönster och stänger dom inte förens det är höst. Jag behöver andas frisk luft. Mitt nyårslöfte 2023 är att vara ute i naturen mer. Jag är redan ute i naturen ganska mycket, speciellt på sommarhalvåret men 2023 vill jag typ vara utomhus på ett annat sätt. En ny nivå, utomhus 2.0 och upptäcka skog och mark. Sverige är ju helt fantastiskt vackert.
 
 
 
 
 
 
 
Bilder säger mer än tusen ord. Vinterhalvåret är fruktansvärt jobbigt och ångestladdat för mig. Självklart kan man vara ute även på vintern men inte lika kompromisslöst. Jag vill dock försöka vara ute mer i naturen även nu.
2023-01-10 @ 00:40:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0