MELOMANIE

Här om dagen när mamma var hemma hos mig så började vi prata skivspelare. Hon letar efter snygga högtalare till sin skivspelare så vi satt och kollade runt på internet. Jävlar vad mycket snygga högtalare och skivspelare det finns och vad det kan göra mycket i ett rum och ett hem. Ljudet från en vinylspelare känns så hemma och det är någonting speciellt med snygg elektronik i ett rum.
 
 
Om man har pengar att spendera finns det mycket snyggt inom ljud, även nya högtalare och skivspelare. Om man har ännu mer pengar att spendera kan man köpa the real deal.
 
 
1. Vet inte. 2. Rosita stereo commander. 3. Weltron 2005/2007. 4. Vet inte. 5. Clairtone project G. 6. Vet inte. 7. Brionvega RR126. 8. Vision 2000. 9. Electrohome Apollo 711.
 
 
 
Jag är verkligen ingen expert på ljud, vad som är vad eller vad som är bra men jag skulle vilja lära mig mer om det.
2023-01-10 @ 05:02:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0