DET FORTSÄTTER

Jakten på dom perfekta sängborden utan att bli ekonomiskt barskrapad fortsätter. Jag vet att jag vill ha någonting med krom och glas, färgat eller ofärgat. Här om dagen hittade jag dessa som jag älskar.
 
 
 
Det här liksom det andra sidobordet jag skrev om för ett tag sedan kommer från Ellos. Bra jobbat Ellos när det kommer till snygga saker. Det här bordet kostar 1439 kr istället för 1799 kr på rea, inte speciellt billigt fast det är nedsatt. Sedan kommer problemet med att jag behöver 2 st, en på varsin sida av sängen. Så det blir ca 2900. Vilken annan dag som helst hade jag lagt tanken om att köpa sängbord för 2900 kr just nu åt sidan men jag kände mig kaxig och tryckte på "lägg till i kundkorg" för att komma vidare. Väl där ser jag att det kostar 400 kr i frakt? Det var väl kanske tur eftersom jag annars är impuls personifierad men det blev inget köp. Jag fortsätter därmed mitt letande. 
2023-01-10 @ 01:40:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0