BÄST FRÅN ELLOS REA

Ellos har ju alltid väldigt mycket fint men på REAN finns det faktisk inte så mycket saker som jag gillar. Dom här tycker jag dock väldigt mycket om även fast vissa av priserna inte är direkt mycket billigare än förut.
 
 
1. Kuddfodral 250 kr istället för 499 kr. Jag älskar texturerade Kuddfodral. 2. Vas 209 kr istället för 349 kr. Alltså den här vasen ÄLSKAR jag. 209 kr är (förutom ett jävligt udda pris) ett sjukt bra pris men jag hade kunnat betala 349 kr för den också eftersom den är så speciell. Jag behöver dig, vasen. 3. Matta 3149 kr istället för 4499 kr. Det syns kanske dåligt på bilden men den är långhårig (win). Dock är priset inget superklipp precis, men snygg är den. 4. Vas 407 kr istället för 679 kr. Den här vasen är väl egentligen inget speciellt förutom att jag älskar sorten med färgat glas och olika former. Jag tror att jag har skrivit om det innan hur snyggt jag tycker att det är med flera stycken olika av den här typen på tex en hylla, med det sagt så finns det massor av sådana här snygga vaser (och snyggare) på tex IKEA billigare än vad den här är på rea. 5. Puff 909 kr (så himla udda priser) istället för 1299 kr och SNÄLLA!? Hur jävla snygg är den inte. Hade jag inte köpt en puff för 1500 kr på Mio i manchester (vilket iof alltid är snyggast) som Doris har lagt beslag på och dreglat ner skulle jag köpt denna. Bra pris också, fan vad bra. Sten, konstverk, potatis? 139 kr istället för 199 kr. Ärligt talat så står det "potato" i beskrivningen. Hur som helst så älskar jag sådana här abstrakta konstverk. Jag går lite i min farmors spår här och gillar konst av olika slag.
2023-01-05 @ 23:22:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0