WALL ART

Är det någonting jag verkligen ALDRIG tröttnar på, som jag alltid vill ha mer av så är det tavlor. Ett hem är inget hem utan tavlor, precis som med växter. More is more. Det snyggaste (enligt mig då) är att blanda abstrakt, naturmotiv, fotokonst, sådant man har målat själv om nu man eller någon annan i ens närhet gör det och filmaffischer med "riktig" konst. Vad är ens riktig konst? Men för mig är det tex oljemålningar. Ibland har man tur och hittar bra tavlor på loppis, även om det tyvärr är ovanligt. Oftast är det tavlor på något jävla päron eller blombukett. Jag vill ha kroki och oljemålningar av nakna kvinnor typ. Det blir så jävla snyggt att blanda den sortens konst med "tuffare" posters.

 
 
 
 
Här är några av mina favoriter just nu från bla Desenio.se och Posterstore.se. Det här är verkligen så jävla snyggt. 
2022-12-12 @ 06:26:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0