TEST

Det här är bara för eget och underhållande syfte, som ett av flera sätt att få ut lite kreativitet. En plats att samla mina tankar, drömmar och sådant som jag tycker är kul. I en just nu, inte så rolig värld.
 
 
Först tänkte jag lösenordsskydda bloggen som en väldigt viktig person, men ingen jävel kommer läsa den ändå. För dom runtomkring mig som både blir frivilligt och ofrivilligt inblandade i mina projekt, funderingar och framtidsplaner kan det dock vara kul att se vad som rör sig i mitt huvud.
 
 
 
För mig kan det vara kul att se tillbaka på hur banbrytande (knappast), eller bara efterblivet jag tänkte när jag bloggade här. Vem vet hur länge det blir, jag kan tröttna om en dag men vi har kul så länge det varar. Det blir som en dagbok för inspiration. Allt bra som jag vill samla någonstans. 
 
 
The integral house i Toronto via pintrest. Så jävla snyggt. 
2022-12-10 @ 01:12:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0