BÄST FRÅN LAGERHAUS NU

Det här med "bäst från" får väl bli ett stående inlägg eftersom jag tycker det är så himla roligt att "fönstershoppa" på olika hemsidor. Lagerhaus har inte så mycket inredning men det finns lite och det som finns är ofta väldigt billigt.
 
 
Sidobord (eller piedestal om man vill det) 400 kr. Matta 250 kr. Ljuslykta 220 kr. Dom finns i flera olika färger och storlekar, det är så fint med ett helt gäng som står tillsammans. Kruka 50 kr. Gillar den som fan. Hylla 950 kr. ÄLSKAR den här. Vill ha den här. Den hade dock varit snäppet ännu snyggare i färgat plexiglas. En sådan här på varsin sida av sängen som nattduksbord är ett billigare alternativ än dom från Ellos (ja jag letar efter dom perfekta nattduksborden). Ljusslinga 120 kr. Jag älskar allt som är discokulor. Doftljus 80 kr. Mugg 350 kr för 6 st. Dom här har jag och det är typ världens snyggaste glasmuggar. Förutom att dom är supertunna och en redan har gått sönder så är dom perfekta. 
2022-12-12 @ 01:35:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0