BÄST FRÅN H&M JUST NU

H&M är ganska bra på att leverera inredning. Synd bara att det mesta är lite för dyrt för att vara just H&M enligt mig (och att jag har så dyr smak att det jag gillar kostar jävligt mycket). Skojar, det mesta jag släpar hem är secondhand. Det skulle det vara även om jag var rik. Om jag däremot hade ekonomin skulle jag antagligen springa runt som en amfetaminmissbrukare och sprätta pengar på designmöbler och konst från 60 och 70 talet. Nu är det dock mina favoriter från H&M just nu som det här inlägget ska handla om.
 
 
1. Kuddfodral 149 kr. Håriga kuddar (och mattor) är alltid en bra ide. Tills man kommer ihåg att man har barn och djur. Men det är så jävla snyggt så det är värt en extra dammsugning.
 
2. Vas 1299 kr. 
 
3. Kruka från 149 kr. H&M har jättefina krukor i olika storlekar och färger nu. Alla är skitsnygga.
 
4. Dricksglas 479 kr jag älskar färgat glas alltså. 
 
5. Rottingstol 2999 kr. Den här stolen är inte direkt ny på hemsidan men fan vad snygg den är. 
 
6. Sängkläder Är det något H&M är bra på så är det snygga sängkläder. Enfärgade (det enda rätta) och i massor av fina färger. Dessutom är det billigt.
 
7. Vas 199 kr. (Blev kär i denna).
 
8. Poster 279 kr. Jag älskar den här postern. Varenda gång jag ser den så tänker jag att jag måste köpa den till köket. Jag måste köpa den till köket.
 
9. Vas 349 kr.
 
Mycket vaser. Jag gillar vaser skitmycket. Med sticklingar på bordet och i grupp på hyllor (dom blir ännu finare i grupp). Typ dom 3 ovan bredvid varandra på en hylla. Är det ett tecken på att man börjar bli gammal när man uppskattar vaser? 
2022-12-10 @ 06:28:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0