SOFFOR

Känner ni Kenneth som dricker folkdojjor i parken? Han bär en sådan där finsk skinnjacka och har en schäfer OCH han har säkert samma soffsmak som jag. Jag önskar mig ett stort vardagsrum (hemmets hjärta enligt mig) med 2 olika soffor, en i Manchester alt plysh som ska vara mörkgrön
 
 
och en i skinn som ska vara svart alt brun. Dom ska stå i en vinkel runt ett snyggt soffbord, helst i mörk teak med kromade ben och hjul på en långhårig matta (för att göra livet med hund och barn lite jobbigare) men det är ju så jävla snyggt.
 
 
Sedan är det lag på fotöljer i ett vardagsrum. Förutom en fotölj vid soffbordet så vill jag ha en hörna med vinylspelare och en snygg fotölj. Men det är ett blogginlägg för sig. Det finns föör mycket snygga "Kenneth" fotöljer alltså. 
2023-01-03 @ 23:50:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0