FÄRGSKALOR

Jag får så mycket färginspiration från verkliga livet, hur saker tillsammans bildar en skala färger med skön känsla som jag vill inkorporera i tex ett rum. Jag tycker alltid att jordnära färger är finast. Förutom svart och vitt så gillar jag brunt, grönt och blått. I nästan alla nyanser, men vissa mer än andra såklart. Sedan är det fint med gult och oranget med.
 
 
 
 
 
 
 
 
Här är sådana färger som jag skulle vilja måla och inreda vårat hem i. Dom gör mig lugn, jag får en skön känsla och det är bra basfärger till våran annars lite "annorlunda" inredning. Alltså, allt jag köper i inredningsväg går i dessa färger med. Spelar ingen roll hur häftigt jag tycker någonting är, om det tex är rött eller rosa köper jag det aldrig, för jag vet att jag inte gillar sådana färger hemma. 
2023-08-29 @ 21:58:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0